Jotihunt 2013

Op bezoek bij de Jotihunt: de Isselhunters in Breedenbroek

De Jotihunt is in volle gang, ook in Breedenbroek. De Isselhunters doen weer mee aan de JOTI hunt. Het is een gezellige boel. Er wordt druk overlegd met de teams in de auto, er wordt aan opdrachten gewerkt en tussendoor tijd voor een korte game.

De Isselhunters HK

JOTI staat voor Jamboree On The Internet, dit is een soort van online kamp voor scouts dat in hetzelfde weekend over de gehele wereld wordt gehouden. De Jotihunt is een jaarlijks terugkerend evenement georganiseerd door Steunpunt Scouting Gelderland. De Jotihunt vindt plaats tijdens de JOTA/JOTI. Vanaf zaterdagmorgen 9 uur kunnen de hunters 30 uur lang jagen op de vossen. De vossen verplaatsen zich door heel de provincie Gelderland. Ieder uur worden er op een speciale website hints bekend gemaakt over de laatste locatie van de vossen. Verder zijn er nog opdrachten om extra punten binnen te halen.