Jantje Beton collecte

Banner Jantje Beton collectie

Wij zijn nog op zoek naar vrijwilligers en verenigingen die willen collecteren in (gedeeltes van) Etten, Ulft en Netterden. Vraag meer informatie via onze contactpagina

Al sinds jaar en dag doen wij mee aan de Jantje Beton collecte omdat wij ook vinden dat alle kinderen meer buiten moeten spelen. Deze actie is gestart als actie voor welpen en kabouters, inmiddels doen alle speltakken mee.

Alle collectanten van Scouting Ulft dragen altijd een volledig uniform tijdens de collecte en worden tijdens de actie begeleid door onze leiding. De collectanten hebben een bus met een Jantje-Beton logo. Die is afgesloten door een genummerde verzegeling. Verder kunnen alle collectanten zich legitimeren met een speciale kaart. Twijfelt u aan de identiteit dan kunt u de leiding op straat aanspreken of contact opnemen met Scouting Ulft. Wij zetten altijd op Facebook en onze website op welke dag wij actie lopen.

De actie duurt altijd van maandag t/m zaterdag en wordt normaal altijd begin maart gehouden. De collecte vindt door heel Nederland plaats en er doen meer dan 40.000 collectanten mee! De plaatselijke collectes wordt georganiseerd door circa 1000 vrijwilligers, één ervan is afkomstig van Scouting Ulft.

Op de website van Jantje Beton vindt u meer informatie, waaronder de activiteiten die Jantje Beton opstart of ondersteunt.

Buitenspeeltips en andere gratis leuke publicaties staan op deze pagina op de website van Speeltips (een pagina van Jantje Beton).