Lid worden

Scouting Ulft is een Scoutinggroep voor jongens en meisjes van 7 tot 90 jaar. Lid worden of afspreken om te komen kijken is zo geregeld. In Ulft zijn de volgende speltakken actief: Welpen, Scouts, Explorers en Plusscouts. Onder het kopje “Meer informatie” vind je uitleg over de speltaknamen.

Ben je ouder dan 16 jaar en ben je op zoek naar een leuke uitdagende hobby of wil je graag vrijwilligerswerk doen? Kijk op deze speciale pagina!

Is contributie betalen voor u moeilijk? Mogelijk komt u in aanmerking voor financiële ondersteuning. Kijk op deze pagina voor de mogelijkheden.

Aanmelden en kijken

Als u uw zoon of dochter wilt aanmelden dan willen we u graag uitnodigen om samen met uw zoon of dochter op de groepsavond te komen kijken.

Aanmelden, een afspraak maken of meer informatie opvragen.

Om teleurstellingen te voorkomen vragen we u van tevoren een avond af te spreken om ons te bezoeken, soms zijn we op een andere locatie.

Meer informatie

Welpen zijn jongens en meisjes van 7 tot 11 jaar, vrijdagavond van 19:00 tot 21:00 uur (meer info)
Scouts zijn jongens en meisjes van 10 tot 14 jaar, vrijdagavond van 19:00 tot 21:00 uur (meer info)
Explorers zijn een gemengde groep van 14 tot 17 jaar, donderdagavond van 19:00 tot 21:00 uur (meer info)
Ook buiten deze tijden zijn regelmatig mensen aanwezig in het gebouw spreek ze gerust aan.

Het bezoekadres van het clubgebouw vindt u onderaan deze pagina, het adres van het secretariaat en een routebeschrijving vindt u op onze contact pagina.