vacature beheerder gebouwen en terrein

We hebben een vacature beheerder. De meest veelzijdige functie die er is. Als Beheerder gebouwen en terrein ben je enkele uren per maand beschikbaar. De klussen worden gedaan in en rond de gebouwen van Scouting Ulft aan de Bongersstraat 263 in Ulft.

Trefwoorden

Voldoening, ontspanning, stoom afblazen, kracht en spierkracht onderhouden, gezelligheid, iets moois neer zetten zijn de trefwoorden. Afhankelijk van je belangstelling en tijd neem je een deel van de klussen hier onder op je.

Wij doen het samen!

• Samen met vrijwilligers uit het klusteam onderhoud je het terrein en maakt het nóg mooier. Denk aan gras maaien en sproeien. Denk aan zaaien, planten en snoeien. Ook verlichting of een kampvuurkuil aanleggen hoort bij de mogelijkheden;
  • kleine reparatiewerkzaamheden aan deuren, ramen, dak, sanitair, installaties;
  • schilderen;
  • beheer installaties;
  • regelen en/of uitvoeren van periodieke controles en onderhoud. Denk aan ketel- en schoorsteenschoonmaak, controles blusmiddelen. Treffen van preventiemaatregelen;
  • verbeteringen bedenken/realiseren in het clubgebouw en buiten.

Help je ons?

Help ons mee als beheerder. Neem contact met ons op! Je kunt ook gerust eens binnenlopen als er geklust wordt. Doe vrijblijvend een keertje mee.