Lid afmelden

U wilt uw zoon of dochter uitschrijven, hoe werkt dat?

Wij vinden het natuurlijk erg jammer dat u uw zoon of dochter wilt uitschrijven maar dit kan natuurlijk om allerlei redenen. Wij horen graag van u wat deze reden is. Dit geeft ons soms de mogelijkheid om iets te verbeteren in onze groep. In het afmeldformulier hieronder vragen we daarom wat extra informatie.

Uitschrijven

Door middel van onderstaand formulier kunt u uw zoon of dochter afmelden bij Scouting Ulft, en dus ook bij Scouting Nederland.

Opzegging kan alleen door het lid (als deze 18 jaar of ouder is) of de wettelijke vertegenwoordiger. U dient het lidmaatschap van uw zoon of dochter uiterlijk 30 kalenderdagen voor einde van het kwartaal op te zeggen. Wordt het lidmaatschap later opgezegd dan bent u over het eerstvolgende kwartaal de normale contributie verschuldigd.

Opzegging van het lidmaatschap ontslaat u niet van verplichtingen met betrekking tot betaling van de contributie van de lopende en/of voorgaande kwartalen.

De opzegging is pas geldig als u per mail of schriftelijk een reactie heeft teruggekregen van de penningmeester van Scouting Ulft, let er dus op dat u bevestiging krijgt.

Deze pagina kunt u ook als bestand downloaden: lid Scouting Ulft afmelden v1 (PDF, 35 kB), printen en per post versturen naar het secretariaat.

Uw naam (verplicht)

Uw e-mailadres (verplicht)

Uw telefoonnummer

Gegevens van uw zoon of dochter (lid)