Jantje Beton collecte 2018

Het is weer bijna zover, de Jantje Beton collecte 2018 begint op maandag 5 maart.

Banner Jantje Beton collectie 2012

Scouting Ulft komt op vrijdagavond 9 maart bij u aan de deur. Als u een bijdrage geeft dan helpt u zowel Scouting Ulft als Jantje Beton. We zetten ons beide in voor de jeugd en zijn beide voorstander van buitenspelen.

Wij kunnen onmogelijk elk huis in Ulft bereiken tijdens de collectedag, daarom hebben we een digitale collectebus aangemaakt voor Jantje Beton.

Bent u niet thuis? Heeft u geen contant geld in huis of alleen briefgeld? De digitale collecte is zeer geschikt voor u! U kunt gemakkelijk, snel en veilig een klein of groot bedrag geven via iDeal, credit card of een eenmalige machtiging.

Ja, buiten spelen is belangrijk,

ga naar de digitale collecte

Wil je ons helpen met collecteren maar wil je liever niet in de kou naar buiten? Maak een digitale collectebus voor onze vereniging en vraag via social media en mail aandacht voor je digitale collectebus, kleine moeite. Meer informatie en aanmelden kan hier.

Getagd op:,