Bezoek het scoutspektakel 8 september 2013

scoutspektakel 2013 flyer

Scoutspektakel Scouting Ulft

Op 8 september tussen 12:00 en 17:00 uur organiseren de 4 scoutinggroepen uit de gemeente Oude IJsselstreek samen de tweede editie van het Scoutspektakel op het terrein van de DRU cultuurfabriek in Ulft.
De toegang is vrij.

Activiteiten

Scouting Gendringen, Scouting Jonko uit Silvolde, Scouting Saksenheerd uit Breedenbroek en Scouting Ulft organiseren allerlei activiteiten op het grote grasveld aan de DRU laan in Ulft om te laten zien wat er bij Scouting anno 2013 wordt gedaan. De activiteiten zijn voor jong en oud. Het spektakel laat veel leuke aspecten van Scouting zien. De activiteiten zijn voor jong en oud, want bij iedere scoutinggroep zijn alle leeftijden welkom!

Er staat onder anderen een tokkelbaan, er zijn luchtkussens. Er wordt een prachtige demonstratie van werken met touw- en hout gegeven. Er is een demonstratie koken op kamp. Er kan met een kano gevaren worden op de oude IJssel en nog veel meer.
Tokkelbaan scoutspektakel 2012

Informatie

Elk van de 4 scoutinggroepen heeft een eigen informatiestand, hier kun je terecht voor specifieke informatie. Wil je nu al meer weten dan kun je de websites van de groepen bezoeken.

Getagd op:,