Droevig bericht

Helaas ontvingen we een droevig bericht. Vrijdagmorgen 18 augustus is Gerard Thijssen —onze gebouwenbeheerder en verhuurder— overleden. Gerard is 76 jaar geworden.

Gerard

Gerard Thijssen

Met veel respect nemen we afscheid van Gerard, scout in hart en nieren. Hij heeft zich meer dan 40 jaar zeer actief ingezet voor onze Scoutingvereniging als (bege-)leider, bestuurder en beheerder.

Gerard had een grote voorliefde voor tuinieren en natuur en hij heeft het terrein van een kale zandvlakte veranderd in een prachtig terrein, vele mensen waren verbaasd over de kleuren, de privacy en rust en veel vogels en andere dieren hebben er hun broed- en rustplek.

Wij zullen hem missen, hij gebruikte een groot deel van zijn vrije tijd voor Scoutingwerk, waarvoor we hem zeer dankbaar zijn.

We wensen familie en vrienden veel sterkte met het verlies van Gerard.

Leden, kaderleden en bestuur van Scouting Ulft

De cirkel binnen een cirkel is het Scouting Symbool van “einde spoor”. het symbool wordt binnen scouting in tochttechnieken gebruikt maar ook bij overlijden van een lid. Baden Powell, de oprichter van Scouting heeft dit symbool op zijn grafsteen staan.

“Tot de volgende ronde!”