Jantje Beton collecte 2024 gaat van start

1 op de 6 kinderen in Nederland speelt nooit buiten! Jantje Beton zet zich daar voor in. Buiten spelen is heel erg belangrijk voor elk kind, nu en in de toekomst. Scouting Ulft helpt mee om alle kinderen buiten te kunnen laten spelen op veilige speelplekken.

Als je niet thuis bent tijdens de Jantje Beton collecte kun je ons toch helpen door via de online collectebus. De helft van de opbrengst is voor Jantje Beton, de helft voor Scouting Ulft. Mooi geregeld! Klik op de collecte pagina, scroll iets naar beneden, kies een bedrag en je bank en maak het bedrag direct via deze website met je mobiel of laptop via iDeal over. Wij verzamelen geen informatie over u.

Scouting Ulft collecteert 4 t/m 9 maart voor Jantje Beton. Ben jij niet thuis? Doneer via onze online collectebus. Bijdragen kan ook via de iDEAL QR-code op het niet-thuis-kaartje of scan de QR code hier (je wordt gestuurd naar de iDeal pagina waar je zelf het bedrag opgeeft voor een éénmalige gift)

De collecte is gestart! Scouting Ulft leden komen deze week bij je langs!

Wil je meer weten over Jantje Beton of de collecte? Kijk eens op een andere pagina, of op de Jantje Beton website.