Jantje Beton collecte 2014

Collectebus Jantje BetonVan 10 tot en met 15 februari 2014 collecteren onze leden voor Jantje Beton. U kunt ze herkennen aan de Scoutingblouse met groene das en de oranje collectebussen met het Jantje Beton logo.

Met het ingezamelde geld helpt Jantje Beton kinderen om hun eigen buurt leuker te maken zodat alle kinderen vrij buiten kunnen spelen en bewegen. Dat is gezond en goed voor hun ontwikkeling. Dat komt goed uit, want scouting Ulft vindt dat ook belangrijk.

Natuurlijk hopen we dat u wilt geven aan onze collectanten. De helft van het ingezamelde geld gaat naar Jantje Beton, de andere helft is voor scouting Ulft. Wij gebruiken het geld voor de aanschaf en onderhoud van materialen, onderhoud van onze blokhut en activiteiten voor de kinderen.

Wilt u wel iets geven maar heeft u geen collectant gezien? Dan kunt u ook per bank doneren ten name van st. Dr. Ariensgroep scouting Ulft, ons rekeningnummer: NL70 RABO 0363 8575 32  onder vermelding van “Jantje Beton”.

Getagd op:,