Datum Jantje beton collecte 2015 bekend

Banner Jantje Beton collecte

In februari 2014 is er 1,3 miljoen euro bij elkaar gecollecteerd! Hierdoor hebben duizenden kinderen in heel Nederland meer buiten kunnen spelen. En dat is belangrijk voor hun gezonde ontwikkeling. Ook in 2015 gaan we voor een zo hoog mogelijke opbrengst. Doe jij ook mee?!

In 2015 vindt de collecte plaats van 9 t/m 14 maart. Deelnemers mogen 50% van de opbrengst houden voor de jeugdactiviteiten van de club, vereniging of stichting. De andere 50% besteedt Jantje Beton aan buitenspeelprojecten.

Clubs, verenigingen of stichtingen uit Ulft of omgeving kunnen in 2015 meedoen en zo geld verdienen. Als je interesse hebt kun je jezelf registeren op de pagina van Jantje Beton, De collectecoƶrdinator neemt dan contact met je op.

Meer weten…

Getagd op:,