Vacature Leidinggevende van jongeren 10-15 jaar (Scouts)

Taakomschrijving vacature leidinggevende
In een team leiding geven aan een groep jongens en meiden van 10-15 jaar (Scouts). Helpen organiseren van leuke, uitdagende en gezellige activiteiten en kampen. Een bijdrage leveren aan het spelenderwijs ontwikkelen van de jongeren.

Tijdsbesteding
ca. 4 uur per week. De scouts komen elke vrijdagavond van 19:00 – 21:00 uur bij elkaar.

Bijzondere voorwaarden
Leeftijd 17-45 jaar. Je bent enthousiast en flexibel. Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en bent bereid om samen te werken.

Inwerkmethode en begeleiding
Je wordt ingewerkt door je collega leiding (on the job training) en praktijkbegeleider, hierbij heb je volop de mogelijkheid te ontdekken welke rol je wilt vervullen in het leiding team.

Scholing
Scouting biedt volop gelegenheid voor scholing, niet alleen wordt binnen de groep competentiegericht getraind, ook Scouting Nederland biedt centraal een groot aantal trainingen aan. Een aantal van deze trainingen en leidinggevende ervaring geeft recht op vrijstelling van modules op school en biedt voordeel op je werk.

Overige bijzonderheden
Uitgebreide informatie is te vinden op de website van de landelijke vereniging en natuurlijk in de folder nieuwe leiding.

Vind je het leuk om eens vrijblijvend te ervaren hoe leuk dit is? Neem contact met ons op!

Laatjeuitdagen-Scouts-banner

Contact opnemen over de vacature leidinggevende

Je naam

Je emailadres

Telefoonnummer

Favoriete leeftijdscategorie

welpen (7-11 jaar)Scouts (11-15 jaar)Anders

Vragen of opmerkingen

Als je via Google op deze pagina bent geland dan mis je nog leuke filmpjes en info op de algemene vacature pagina!

Laat je uitdagen QRcode Scouts